onsdag den 31. december 2014

Min december og godt nytår

Her på årets sidste dag, vil jeg hermed bringe lidt minder fra december og lidt om det øvrige år, der er gået. År 2014 har på mange måder været et helt fantastisk år med rigtig mange opture og knap så mange nedture. Vi har jo fået vores lille treer og så en af dem med et x OG et y kromosom. Som jeg har skrevet et par steder her på bloggen, er vi simpelthen bare SÅ glade for ham og jeg nyder vores lille familie som bare føles så meget mere fuldendt. Jeg har skrevet om hans hjemmefødsel her.
Det var også året, hvor jeg startede denne nye blog. Efter at have holdt en toårig pause fra at blogge, kunne jeg mærke, at det igen kriblede i fingrene for at få skrevet. Jeg besluttede derfor at nedlægge min gamle lillelindell og åbne denne. Denne er helt fra start tænkt som mit lille frirum og min lille dagbog over en tid som går alt for stærkt. Til forskel fra min forrige blog, som blev meget fastlåst i kreative sysler, føler jeg mig allerede meget bedre tilpas her, hvor jeg i højere grad føler mig fri til at skrive, hvad end der falder mig ind. Jeg vil snart få flyttet den til eget domæne da jeg godt kan mærke, at jeg føler mig noget låst her i forhold til design mv.
I det nye år vil jeg komme lidt mere ind på, hvilke ønsker jeg har for år 2015. Indtil da ønskes I alle et godt nytår.
Tak til jer, der har læst med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar