mandag den 1. december 2014

Mandag

I dag er sådan en rigtig mandag - I ved sådan en, hvor man kommer for sent op, for sent afsted og i det hele taget er lidt tid om at "finde sig selv". Jeg leder fortsat og synes egentlig ikke rigtig, at dagen er blevet helt god endnu. Weekenden derimod var fantastisk. Lørdag havde vi besøg af legegruppen. I ældstepigens klasse er de inddelt i grupper, hvor de på skift skal hjem til hinanden og lege. Det er hverken et nyt eller fancy koncept, men det virker altså. Det er så dejligt at se, hvordan ens børn bare trives og at de også kan være sammen med de børn som de ikke leger med så tit.

Søndag hjalp vi min onkel og tante med at flytte. De har købt et stort hus som bare er SÅ lækkert. Det minder om en gammel herskabsvilla med lyse rum, højt til loftet og masser af plads. Der kunne jeg godt se mig selv bo ;) om ikke andet i et lignende hus...
Men i dag er det mandag og jeg håber at den ender lidt bedre end den er startet. Indtil videre er denne bette mand med til at gøre dagen bedre. Her er han netop vågnet fra sin første lur. Tænk at man kan elske sådan en klump så meget... God mandag til jer andre og tak fordi I kigger med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar