onsdag den 17. december 2014

Nyt kamera

Vi jeg ønsker os et nyt kamera. Vi har i forvejen et spejlreflekskamera med et 50 mm objektiv til, men sagen er, at det er noget tungt at slæbe med rundt med og ofte er det kun mig, der får taget billeder, hvilket selvfølgelig resulterer i, at det er meget sjældent, at jeg havner i fotostrømmen herhjemme. Derudover er vores kamera fra den generation, hvor man ikke kunne bruge sit spejlrefleks til at videofilme. Jeg ønsker mig derfor et (godt!) kamera med tilhørende objektiv(er) der både kan komme med på turen uden at rejsetasken skal frem, der har en vipbar skærm så jeg selv kan komme med på lidt billeder (har efter alt for mange år med manden min næsten opgivet håbet om at få ham til at tage billeder, jeg kan lide ;)) og sidst, men ikke mindst have mulighed for at filme. At de kameraer man kan få i dag så blandt andet kan overføre trådlåst gør jo ikke ønsket mindre ;) Billedet viser tre forskellige. Jeg er stadig i undersøgelsesfasen i forhold til, hvilket der er det "rigtige". Nogen anbefalinger?   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar