mandag den 1. december 2014

I denne uge har jeg lært #1

1. At selv et lille bitte juletræ ikke kan være under barnevognen, men at det i forsøget uomtvisteligt vil ramme hjulene, hvor der potentielt kan være en hundelort/anden dyrelort på

2. At grunden til at ens popo bliver (kan blive for min er det jo ikke...) helt flad/ikke eksisterende når man har født er, at man under graviditeten skifter tyngdepunkt og derfor ikke får trænet ballemusklerne

3. At en baby ikke nødvendigvis kan holde maden i sig, hvis man svinger den umiddelbart efter et måltid
4. At man kan rende rundt med gylp i håret en hel dag helt uden at opdage det

5. At jeg også mister håret efter denne fødsel

6. At mine piger er så store (og tilpas næsvise) til at kommentere pkt. 5

7. At selvsamme piger ikke nøjes med at kommentere pkt. 5 overfor mig, men også i skolen/børnehaven

8. At man kan få pæne hårbånd i H&M

9. At der findes youtubevideoer, der viser, hvordan man pænt kan binde et tørklæde i håret. Win.
  
10. At det fylder ret meget for mig, at jeg har mistet så meget hår...

(11. At jeg tilsyneladende ikke kan finde ud af at få mit "planlæg-indlæg-på-et-bestemt-tidspunkt" til at virke)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar