søndag den 30. november 2014

Julegaverne i hus

... minus tjek. Men vi er ved at være der med pigernes. Vi er godt på vej med at få indkøbt ting til deres nye værelser og planen er altså, at det er en del af julegaven i år. Derudover var vi heldige at havne i Bilka sidste søndag, hvor de havde 30 procent på alt legetøj, så der fik vi lige købt lidt af det obligatoriske Furby og Friends til den efterhånden museumslignende samling.
I år skal vi være sammen med mine forældre, søskende, deres påhæng samt min lille nevø (samt bebs i maven på lillesøster). De sidste par år har vi bare været vores lille familie 1. juledag og nej, hvor er det bare en hyggelig tradition. Jeg føler mig meget voksen og meget far, mor og børn agtig når jeg mest af alt bare har lyst til at være alene, men det er altså skønt, at se hvor meget de nyder bare at kunne tulle rundt i nattøj, spise rester (inklusiv uanede mængder også usunde rester) alt imens der bliver samlet legetøj og leget til den store guldmedalje. Derudover har der også været tid til lidt julefilm og andre 1. juledagssysler inden der igen er julefrokost 2. juledag. At deres gaver er i hus er en god start og jeg glæder mig faktisk til både at hjælpe med at samle lego og se, hvad sådan en (dyr!) talende bamse er i stand til... 
Og så lige et billede af en af de to furby/friends fans. For katten da, hvor jeg elsker de unger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar