fredag den 14. november 2014

Endnu en sygedag

I dag er mellemstebarnet igen hjemme. Jeg satser på at hun bliver frisk til weekenden. På søndag skal vi hjem til min veninde. Det er mine forældres bedste venners datter så vi er vokset op sammen. Det er altid skønt at være sammen med dem. Vores familier har i flere år haft en fast tradition d. 23. december, hvor vi spiser risengrød og har pakkeleg. Vi har af flere årsager ikke kunne gennemføre de sidste par år da flere har fundet kærester/mænd, der bor længere væk, der har derfor været lidt mandefald d. 23. I år har vores venner dog besluttet at invitere til pakkeleg og det er det vi skal på søndag så udover gode venner kommer hele hendes og min familie også. Win.

Billedet er produktionen af savlesmække til hr V. Han er en lille savletrold så der bliver brugt en del. De er syet af gamle tørklæder med fleece på bagsiden. Jeg har bevaret frynserne på partisanertørklædet. Det ser nu ret sødt ud :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar