søndag den 23. november 2014

Det der med træning...

Nej, det er ikke mig på billedet, men en model, der viser  bukser frem, der kan købes her 
Åh, hvor ville jeg dog ønske at jeg var sådan en tjekket sild med det helt rigtige træningstøj, den helt rigtige hestehale (er det overhovedet smart mere), de helt rigtige sko, den rigtige drikkedunk, den rigtige taske, det rigtige håndklæde og ja, så ballerne af stål, de pæne overarme og den flade mave. Men jeg er/har vidst ingen af tingene pt. Sagen er, at jeg nærmest ikke har trænet siden jeg blev mor for... godt 7 år siden. Jep, det er rigtigt. Jeg har da cyklet, bevares og løbet stærkt efter pigerne når de på deres cykler eller andet med hjul har været på vej ud på den trafikerede vej, men ellers ikke så meget. Inden jeg blev gravid med V besluttede jeg, at nu skulle det være. Det resulterede i, at der pt ligger to stk. sportsbh'er (med prismærker forstås), et par af de ikke heeeeelt rigtige bukser og et par virkelig grimme sko i bryggerset. Nu er jeg jo begyndt til noget efterfødselstræning sammen med en tidligere kollega og jeg er helt høj efter sådan en omgang. Ih, hvor kunne jeg dog ønske at jeg om et år er bare lidt mere tjekket - om ikke med det rigtige outfit så i det mindste med at få trænet... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar