fredag den 2. januar 2015

Nyt domæne og tanker om det nye år


Så blev det 2015 og dermed også tid til forandringer. På mit nye domæne lindellsunivers.dk vil I fremover kunne følge med i vores familieliv og mit lille univers. De sidste fire måneder med bloggin har været skønne og jeg har i den grad nyt at kunne have et lille fristed, hvor ikke kun det kreative får lov til at fylde, men også øvrige tanker og hverdagsglimt. I mit første indlæglindellsunivers.dk vil I kunne læse om mine tanker om det nye år samt lidt om mine tanker og ambitioner for bloggen. Jeg håber I vil finde jer godt til rette i mit nye univers og I må endelig kontakte mig, hvis der er ønske om eller tanker til forandringer. 

Jeg håber I er kommet godt ind i det nye år. Vi selv havde en skøn aften. Jeg landede først i sengen kl. 5:30 så var en smule træt i går da ungerne vågnede ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar