tirsdag den 23. september 2014

Inspiration til soveværelse

Billede, Sengetæppe, Fåreskind, Lampe, Kommode, Puder, Sengebord
Når børneværelserne skal laves om (her, her og her) skal vi også lave nyt soveværelse. Vi skal sætte en skillevæg op i vores nuværende soveværelse, hvilket betyder at vi får et meget lille soveværelse. Vi kommer derfor også til at skulle lave om i vores bryggers for at kunne have et kombineret bryggers/omklædningsværelse til Filip og jeg. (Puha, det er et større projekt at et til barn ;)). Jeg vil rigtig gerne have malet gulvet hvidt. Dels fordi jeg ikke bryder mig om gulvet pt, men også fordi de små rum syner større og lysere, hvilket særligt er vigtigt i det rum so S får da der kun vil være et loftvindue. Jeg har set en vejledning hos hende her og er ved at få overtalt manden til at gøre dem kunsten efter :) Tilbage til det nye lille soveværelse... For at markere stemningen af lille hule overvejer jeg at male væggene i en mørk grå farve. Til trods for rummets størrelse er der vindue på to af væggene, hvilket gør at det ikke vil føles så indelukket. Vinduerne er hvidmalede. Med et hvidt gulv forestiller jeg mig, at det kan blive ganske fint. Malmkommoden er set før på bloggen (klik klak), men er både praktisk og diskret i designet. Det er ikke sikkert at den kan være der, men hvis kunne det jo være rart, hvis vi bare kunne have det mest nødvendige tøj fremfor at det altsammen skal i bryggerset. På collagen har vi som sagt malmkommoden. Derudover har vi skindet og to sengeborde. Resten kunne være bud på, hvad der ellers kan finde vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar