onsdag den 24. september 2014

Wanted Wednesday - Highstreetfund

Blå jakke, Blå huer, Blå vestBrune sko, Sorte sko, Hvid/lyseblå hue, Grøn anorak, Grå sko
Denne onsdag er det overtøj til lillebror, der bliver kigget på. V er jo ikke så gammel så han skal jo ikke have decideret overtøj i år. Jeg har heller ikke helt besluttet mig for om han skal have noget, men dette kunne være bud på noget som er både pænt og samtidig ikke for dyrt. Jeg har ikke behov for at det skal holde ham varm mens han sidder på jorden så jeg har ikke været så kritisk i forhold til dette. Jeg vil næsten hellere, at det ikke er for varmt så det kan bruges til foråret, hvor han formegentlig kommer til at sidde mere i sin barnevogn/klapvogn. Vi har allerede købt dragten fra Disana som jeg sukkede efter i dette indlæg. Den er simpelthen så lækker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar