mandag den 8. september 2014

1 måned


I lørdags fyldte min lille baby 1 måned og i den anledning fik jeg taget et par billeder i stil med dem jeg tog da han blev 14 dage. Tænk at den lille trold nu har boet hos os i en hel måned, i 1/12 af et år i 31 dage... På den ene side føles det som om han lige er kommet og på den anden side som om han bare altid har været her. Han er faldet så godt ind i familien og er stadig utrolig nem. Han kan skam godt græde, men er heldigvis nem at trøste. I dag snupper vi os en tur i fields. Jeg skal se om jeg kan være heldig at få fat i lidt fra Søstrene Grenes nye boliginteriør til ungernes nye værelser. De sidste gange har der nærmest været udsolgt inden tingene landede i deres butikker og nu har de jo været der et par dage, men jeg krydser fingre :) I eftermiddag skal vi med pigerne til atletik. Det er simpelthen sådan et hit. De elsker det og får i den grad sved på panden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar