tirsdag den 22. juli 2014

Wanted wednesday

I disse udsalgstider er det svært ikke at komme til at drømme. Jeg har her valgt at fokusere på de ting, hvor en gravid mave ikke kommer i vejen og som kan bruges inden man taber sig igen ;) Kimonoen fra Ganni har jeg længe sukket efter. Jeg kunne egentlig godt have ønsket mig kombinationen med guldtryk, men den er for længst røget. Denne sorte er dog også ganske fin og er flere gange klikket i indkøbskurven. Både clutch og skuldertaske fra Yvonne Koné er gode basiskøb. Jeg mangler som sådan ikke en clutch, men skuldertasken kunne jeg godt bruge nu hvor jeg snart skal trille barnevogn og derfor synes det er praktisk at have de nærmeste fornødenheder tæt på fremfor under barnevognen.  Blazer og pumps fra Isabel Marant er "lige mig" og kunne godt komme på min ønskeseddel og produkterne fra Rønsbøl har jeg tidligere været rigtig glad for og er faktisk ved at løbe tør for min repair cream. Vitaminmasken har jeg ikke prøvet, men nu hvor den er på bud, kunne det være man skulle give den en chance?
Tingene kan købes her: 1, 2, 3, 4, 5, 6 og 7

Ingen kommentarer:

Send en kommentar