onsdag den 30. juli 2014

Nyt h&m katalog

Øverst fra venstre jersey jakkeloafersjerseytopstrukturjakkesweatjerseytop
Herhjemme plejer det at være forbundet med en god kop kaffe i sofaen når h&m har sørget for at sende et eksemplar af deres katalog til min sultne postkasse (som for det meste kun er sulten, når det ikke er regninger). Jeg har lavet et bud på, hvad der meget muligt kunne ende i min gardarobe den næste sæson. Jeg er normalt ikke så stor fan af deres basisvarer, men synes alligevel at begge t-shirts virker til at have et fint look på modellen. Jeg er ret vild med sweatshirten og til den nette sum af 69,95 er det da næsten kriminelt ikke at klikke den hjem. Strukturjakken synes jeg også er ret fint. En basisuniform med et par ankelstøvler et par skinny jeans, en hvid skjorte og jakken vil helt sikkert hitte her. Blazere er jeg generelt fan af og en fin jersey en af slagsen synes jeg mangler i samlingen. Tingene fra collagen kan erhverves for den nette sum af 1025,90 og indtil 10. august tilmed med gratis fragt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar