torsdag den 17. juli 2014

Min digitale dagbog

Så går det løs. Jeg har nu besluttet mig for at starte en lille blog. Bloggens indhold bliver defineret henad vejen, men vil primært komme til at omhandle min hverdag og de ting som jeg fylder den med. Der vil derfor være fokus på hverdagslivet i en familie med (snart) tre børn, en hund, en mand, en ordentlig familiecontainer af en bil og en dejlig villa lidt udenfor København. Derudover vil der formegentlig komme lidt tanker om mode - både til voksne og børn, boligindretning og den barslende tilværelse.
Jeg har tidligere haft bloggen lillelindell.blogspot.dk som primært var en kreablog. Jeg følte mig dog til sidst lidt "fanget" i det univers idet jeg gennem en periode i mit liv ikke havde så mange projekter igang og derfor ikke synes der var plads på bloggen til de ting, jeg ellers fylder mit liv med. Denne blog vil derfor i høj grad være min egen dagbog og indeholde de ting, jeg nu tumler med i hverdagen. Jeg forestiller mig, at den skal være mit personlige opslagsværk, der kan give lidt tilbageblik over mit liv som det så ud på et givent tidspunkt. Nogen indlæg vil måske derfor bære præg af dette i form af tanker, billeder osv. der kan hjælpe erindringen på vej - nu må vi se.
Jeg regner med at poste indlæg et par gange om ugen og melder ud, hvis dette ændrer sig.
Jeg er på ingen måder en haj udi html koder, blogdesign og andet, men er en anelse forfængelig hvad det angår og vil gerne have et ordentligt udseende på bloggen så der kommer måske lidt småjusteringer undervejs. Hvis der er nogen, der kommer forbi min virtuelle dagbog og har ideer til, hvad der bør foretages af ændringer på den front, er I aldeles velkomne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar