onsdag den 20. august 2014

Se hvem der er flyttet ind hos os

14 dage
Onsdag d. 6. august blev dagen hvor lille V bestemte sig for at komme ud. Det var som skrevet her en hjemmefødsel og det var en helt fantastisk oplevelse (selvfølgelig på den ikke flippede måde...). V blev to uger i går og jeg synes allerede, at han er blevet større :/ Nu hvor det er tredje og sidste skud på stammen vil jeg helst have, at det hele går i slowmotion så kan ikke helt klare at knægten allerede er vokset ud af meget af sit tøj i str. 56 og nu er i en 62 :( 
Indtil videre er han en dejlig nem og rolig baby. Han græder kun hvis ikke mor er hurtig nok til at finde maden frem (godt der ikke også skal ordnes flasker...) og falder nemt i søvn. Han vågner ca. 3 gange om natten for at få mad. Det skal man da lige vende sig til igen :)

F startede på arbejde i går så nu er den barslende hverdag ved at indfinde sig igen. Vi havde 14 fantastiske dage, men det er nu også meget hyggeligt at bygge en ny hverdag op nu med tre unger. 

Jeg selv er begyndt at sukke efter en ny efterårsgarderobe - både til mig og ungerne. Jeg har allerede klikket et par ting hjem jeg forestiller mig at vise på bloggen en af dagene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar