fredag den 22. august 2014

Limited by name it

Nu hvor efteråret er ved at tage fat er jeg gået igang med at opdatere ungernes (og min ;)) gardarobe. Særligt ældstepigen mangler tøj. Yngstepigen er så (u)heldig at kunne arve meget tøj fra sin storesøster. Hun er for det meste ganske godt tilfreds. Hun får dog også nyt da ældstepigen ofte slider så meget på det, at det ikke er meget værd til næste arving. Ældstepigen er en høj og meget slank pige. Det er sikkert noget hun på sigt bliver mægtig glad for, men nu er det altså vanskeligt at finde tøj til hende, der sidder pænt. Hun går sjældent med bukser da det nærmest er umuligt at finde nogen, der både passer i længde og i livet (de fleste mærker er afprøvet - også hvor de er spændt heeeelt ind).  Hun er til gengæld rigtig sød i nederdele eller kjoler med lidt vidde ala de to på billedet ovenover. For det første er det nemt at finde nogen, der passer i størrelsen (vi går bare et par numre ned i fx. nederdele) og for det andet giver de lidt fylde, hvilket gør, at hun ikke ser for ranglet ud ;) De seks ting på collagen er alle ting som er nye i hendes gardarobe. De er alle fra limited by name it. Jeg er indtil videre ret begejstret for kvaliteten. Hende her (som i øvrigt også er hende jeg har "tyvstjålet" min wanted wednesday kategori fra) har prøvet tidligere linjer og anbefaler også kvalitet så det kan ikke gå helt galt :) Det fås på deres hjemmeside lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar