mandag den 25. august 2014

Etsy køb

Jeg har netop fået en pakke fra den kære postmand. Jeg havde fået fødselsdagspenge af mine forældre og havde forinden besluttet at jeg ville købe lidt guldsmykker. Det endte så med forgyldte sølvsmykker i stedet da jeg af gode grunde så kunne købe lidt mere. Jeg har altid gået mest med sølv så har ikke så meget guld udover lidt arvet og diverse dåbsgaver mv. Jeg er ret glad for at snuse rundt på etsy og har tidligere haft gode erfaringer med netop at købe smykker. Jeg har tit været heldig at finde ret fine ringe i sølv til nærmest ingen penge i forhold til hvis man skulle købe tilsvarende herhjemme. Alle de nye smykker er fra samme bruger. Jeg synes ringen med et F er ret fin. Jeg har længe gerne ville have en ring med en kæde. Jeg har mest kigget på forskellige sølvvariationer, men nu blev det denne, der røg i kurven. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar