torsdag den 20. november 2014

Om de store beslutninger

I går kl. 22.19 tikkede der en mail ind i indboksen, der fik mit hjerte til at springe et slag over. Jeg kan ikke gå så meget mere ind i det nu end at konstatere at mit hjerte altså sprang et slag over og fortsat ikke helt har genfundet sin normale rytme. Lige nu er jeg på barsel. Og jeg elsker det. Jeg har i fire år længtes efter en barsel (men først efter barnet det sidste halvandet ;)) og er her nu og vil ikke bytte det for noget i verden. At lige præcis denne mail skulle dukke op lige præcis nu, kunne ikke være værre timet og der skal derfor træffes beslutninger, sluges kameler, lægges planer og drømmes drømme. Der er lige for en stund prikket hul på den barselsboble som jeg er så glad for og der skal derfor tænkes lidt længere frem end blot, hvad dagen i morgen byder på. Min dejlige onsdag blev derfor afløst af et lille "hej til virkeligheden" og mor her skal derfor igang med at se på, hvad og hvordan den dyrebare tid mens børnene er små skal prioriteres... ih, det er svært at ville det hele på en gang!

Og så til en god ting. Mens jeg skriver indlægget her popper denne besked ind fra min gravide søster: "Vi leverer endnu en fætter :-)" Jaaaa, jeg skal være moster til en lille nevø og V får en lille legekammerat...
Billedet har ikke så frygtelig meget med indholdet at gøre udover at vise mig selv, at det er en ret sød baby jeg pt får lov at spendere dagene med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar